Posted by: alidahlan | Jun 17, 2009

Auni 6 bulan

 

hari ni auni dah 6 bulan 3 minggu… dah nak masuk 7 bulan… cepat jer masa berlalu!

selepas tokmi auni meninggal haritu.. balik jer sabah auni demam.. seminggu lebih gak dia demam… muntah2.. Batuk2.. habis demam jer, abah nampak mcm ada perubahan rupa bentuk auni nih… rupanya ada lemak2 di bawah dagu dia dh hilang…. pipi pun tak lebar mcm dulu sgt… tak comey dah laa!! abah pulak makin mencomeykan diri…. hehehe

untuk tatapan Tokbah, Atuk dan Opah di kampung…..

Al-fatihah untuk Tokmi.

Advertisements

Responses

  1. ada lagu besh dlm mindaahad.wordpress.com

  2. assalamualaikuum…aunii,awak sihat ke…nanti kn,kalo ada ms, jemputla bkunjung ke bellassah.blogspot.com ye.ummi kita ni ase tukar blog je…:( harap2 yg ni kekal la….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: