Posted by: alidahlan | Mac 15, 2009

1st Update by Ibu….

 

hobi auni

hobi auni

 

 

Salamualaikum..

hehe…ni 1st time ibu tulis utk blog auni. abah yg ajar ibu 🙂 ibu akn cuba sntiasa update blog auni. buat tatapan atuk,opah,tok umi,tok abah,mkcik2,pkcik2 n spupu2 auni kat smnnjung.

yela..auni dok sabah. jauuh dari diorang sume. at least sume org blh tgk perkembangan auni. sekarang ni dh byk gak yg auni tau.

umur auni hari ni 3 bulan 12 hari. hari khamis lepas auni pegi klinik untuk timbang n cucuk(injection). nk tau tak berat auni dh 6kg. auni ni kuat tahan sakit. auni nangis kjap je bila kna inject ngan nurse.

sekarang ni auni dah pandai isap jari..kalau auni dok sensorang, mulalah dia isap jari. siap bunyi lagi tu.. 🙂 auni dah pandai snyum n ktawa bila orang tengok dia. auni juga dah pandai bersembang. lagi2 ngan abah auni. kalau abah marah pun dia ingat abah bercakap ngan dia. so dia ktawa jugak.

ok cukupla sampai sini dulu..bila2 senang ibu update lagi..

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: