Posted by: alidahlan | Februari 27, 2009

3 bulan

 

kelmarin Auni genab 3 bulan… ngam2 abah dapat gaji 25hb….. hehehehe

Abah ngan ibu seronok tgk perubahan auni…. walaupun perubahan fizikal melebihi org lain yg seumur dengannya… byk lagi perubahan yang membuatkan ibu dan abah happy setiap hari….. sekarang nih selalu terdengar keluar dari jeritan auni…. “bah” ngan “mak”…. rasanya bukan “bah” bahasa sabah kot! ( loghat sabah kan ada “bah” di belakangnya.. ) hehehe…..

ini gambar khas utk tok umi , tok abah, opah dan atuk serta semua yg bergelar uncle dan auntie kepada auni……..

 

Auni dan ibu kat pantai sawangan.... Bagi Auni merasa angin laut...

Auni dan ibu kat pantai sawangan.... Bagi Auni merasa angin laut...

 

Senyuman untuk tokmi, tokbah, atuk dan opah....

Senyuman untuk tokmi, tokbah, atuk dan opah....

 

haa... ni Auni tengah sembang nihhh... uihhh tapi abah tak paham apa Auni cakap.. hehehe

haa... ni Auni tengah sembang nihhh... uihhh tapi abah tak paham apa Auni cakap.. hehehe

 

 

 

Esok auni nak pegi Zoo pulak……. rancangan ibu laa…. tapi kalau abah tak bangun!! melepas la auni nak tengok harimau esok…. huhuhu

Advertisements

Responses

  1. aku rasa hg dengaq bunyi suara rimau dulu kot kat rumah sebelom p zoo..
    auni or ummi dia mengaum suh hg bangun..
    kah kah kah…
    eh..kalau auni dah pandai sembang..hg wat la video cam…
    permintaan dr makcik ema..heheee

  2. ALHAMDULILLAH …

    BAH . . . . . . ASL ABAH

    JD BABAH . . HUSNA PANGGIL . .

    BABAH EYJAL !!


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: