Posted by: alidahlan | Januari 31, 2009

Yeah! yeah! akhirnya…

 

Buai laju-laju
sampai balik sana
apa dalam hatimu
kasih ibu dan bapa

Buai laju-laju
sampai balik sana
apa dalam jiwamu
cinta Allah dan RasulNya

( Dipetik dari http://www.abuaslam.com )

 

Assalamualaikum….

akhirnya abah berputus asa…. sebenarnya abah tak nak ajar auni tidur dalam buai… nnt susah! tp akhirnya abah putus asa juga…. hehehe….

sebabnya… sebab abah ngan ibu byk kejer… pakai buai senang tinggal2… auni skarang tanak kena tinggal dah… dah pandai nangis sedih kuar air mata…. kecuali pakai buai.. auni terus tidor sambil senyum2 lagi….

seingat abah dlm blog nih ada tulis, masa kat perlis auni mmg dah tido buai… tp balik jer Shah Alam.. smpi la harini… inilah hari pertama auni merasa buai kembali… rindu betul auni kat buai nihh… tidor pun senyum2!!

ok, abah upload gambar auni tido versi seram…. huhuhu…. seram ker?

Advertisements

Responses

  1. akhirnya..berbuai juga auni..
    aku rasa semua parents x nak pakai buai..
    mcm2 sbb tersendiri..
    kalau boleh biar la tido bawah..
    anak aku pun yg 3 pertama tak pakai buai..
    masuk yg ke-4 sanggup beli buai letrik dr msia..sbb uk xde buai..
    nak jd cerita dia pakai buai 3-4 bulan je..pastu buai masuk stor..
    la dia tido sendiri x payah buai x payah dodoi..
    sampai masa ngantuk dia tido sendiri..
    tp nak kata..kasihnya ibu membawa ke syurga..kasihnya ayah tiada galang gantinya..
    kirim salam pd aisyah dan auni 🙂

  2. huhuhu….
    tewas jugak abah dgn ummi arfaaunio!!!
    hehehe…
    gambaq ni klu tambah texture…
    sepia sikit….
    mesti bertambah lagi tema seram …
    jangan biarkan handphone anda di selubungi miss call….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: