Posted by: alidahlan | Disember 31, 2008

Selamat tahun baru islam

Malam ini tahun baru masihi… Dan tahun baru hijri baru saja lepas… Macam biasa auni meniti hari-hari di shah alam… Dijaga oleh opah dan byk lagi makcik2 dlm rumah yg membantu… So abah dah free tugas… Tugas abah cuma tidurkan auni jer.. Untuk tatapan tok umi dan tok abah….

Lepas senyum2 sipu stage 1 nak lena nih… Baru auni sedar bukan berada dlm dakapan abah!

 

Begitulah seadanya anak abah ni…. Perangai yg di ajar oleh abah… Ibu pun marah sebab abah dr mula duk ajar auni tidur dalam peluk smbil tepuk2…

Insyallah 2hb abah akan pulang ke sabah… Dan auni dgn ibu tinggal dulu kat shah alam, ibu duk risau cemana auni nanti…. Abah pun risau, camana abah tanpa auni nnt??? Hehehe… Bleh nyenyak lena ker tak…

Advertisements

Responses

  1. alalalaaaa… comelnya arfa auni. mimik muka macam tu mesti buatkan abah tak lena tidur…
    bila depa nak p sabah ali?

  2. abah lena best jer… hehehe… mmg rindu laa! tp takleh lawan hang punya kerinduan, salute laa… sabar dengan dugaan, Allah akan bantu insyallah! depa balik mai 18hb jan


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: