Posted by: alidahlan | Disember 6, 2008

Auni Sporty Look….

 

Assalamualaikum

Hari hari checking auni di hospital.. nak pasti billurubin auni bleh discharge ker tak? kena pulak harini perlis hujan dari pagi semalam…. memang malaysia hujan ajer, takziah buat keluarga tanah runtuh di bukit antarabangsa.. anggaplah ianya ujian dari Allah.

Bila hujan sejuk laa…. abah auni tak sejuk sangat! byk lemak, auni laa yang sejuk… lepas mandi nak pakai baju jer, berapa kali auni membuang “air” kat pampers… harini auni pakai hooded sporty skit… sebab sejuk.. nnt kat spital lagi sejuk, ibu suruh abah siap-siap bawak pampers byk dr biasa…

 

auni smile first captured by her ibu

auni smile first captured by her ibu

 

Di hospital auni tadak kejer lain…. melayan tidornya, nurse pun suka sebab amik darah pun dia tidor jerr…. Tunggu dekat 2 jam… baru lah keputusan auni keluar, Alhamdulillah 3.8 … tapi doktor masih risau sebab turun agak banyak… so hari raya nnt kena datang balik, check lagi. Masuk dalam keta… auni ‘uu..uhh’ punya la banyak… smpi tersembur-sembur kena kusen keter myvi tok mi… padan muka tok mi… hehehe….

 

auni tidur lena.... abah yg tak dapat tido siang skarang..

auni tidur lena.... abah yg tak dapat tido siang skarang..

Advertisements

Responses

  1. haa..makcik irma dah nampak muka auni iras sapa..awal2 hr tue x nampak sgt..dok tidoq ja..la dah nampak..mcm pak dia..hehe

  2. billurubin auni – uniknya nama, sedap…
    apa maksudnya ye?

  3. kuning terbaru macammana?
    aku cari hang kat matri masa Qurban tu.. ummi kata hang p check kuning..
    aku doakan semua ok lah…

  4. kuat tidoq cam pakdia laa… hehehe


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: