Posted by: alidahlan | November 30, 2008

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Abah bersyukur harini setelah semalaman tak lena tidor… lena jugak laa pas kul 3 pagi… hehe.. Abah tak dapat lena semalam sebab keputusan kuning auni semalam meningkat ke 20.5… lampu ultraman auni pun dah bertambah tiga… air mula disalurkan… abah risau betul…

Tok ummi suggest kat abah buat solat hajat… balik rumah sebelum baring abah solat hajat untuk auni… mmg bagi kebiasaan org kuning ni biasa… tp abah 1st time hadapi begini… bapak baru kan? hehehe… mmg dlm wad sekali ngan auni tu adala 2-3 org yg lebih teruk dari auni.. ada yang dah lebih 10 hari kena jemur ngan lampu ultraman tu…

Pagi tadi abah pegi kat auni…. doktor bagitau auni dah turun jadi 16.5… alhamdulillahhh…. lega hati abah, abah doa auni dapat turun cepat.. sebab paklang dan maklang auni dah sampai dari penang untuk kenduri aqiqah auni… Atuk ngan Opah pun akan sampai ke sini dalam minggu ni…

Semua doa auni cepat sembuh… tok mi ngan tok bah kat rumah pun tak lena tidor dok pikir auni…

Harini lepas pegi hantar makanan kat ibu tadi abah pegi kedai “pak inn” untuk gunting rambut… kasik botak!!! hehehe

nnt abah post gambar abah botak hehehe…. nanti auni pun nak botak jugak!!!

Advertisements

Responses

  1. whoa..sebelum auni botak..abah auni botak dulu..kehkehkeh…

  2. Kami doakan ‘auni sentisa sihat dan meniti hari2 dengan penuh ceria dan bahagia. Semoga ‘auni membesar menjadi anak yang solehah dan memiliki pekerti mulia. amin

  3. selain daripada foto-foto auni, ayahwan pun tak sabar nak tengok foto daddynya botak.

    Hehehhehe

  4. ohh, sungguh kacak abah auni itu, serupa ronaldo


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: