Posted by: alidahlan | November 29, 2008

Sinar Ultra ungu….

 

1.30 ptg

Abah sedih harini… 

tadi pegi hantar auni untuk check kuning… kandungan “ntah ape ntah” dlm darah dia 17.5… maksudnya nilai kuning dia kot? dan doktor tahan auni masuk wad… 

abah ibu tinggal auni balik rumah amik baju2 auni jab…. nanti abah datang balik… ibu dah risau… abah pun risau….

 

6.37 ptg

Abah balik rumah update gambar auni kat bawah lampu Sinaran ultraman… sian tgk auni kene tutup mata… yer laa dah terang kan lampu tu.. tutup la mata… abah jer risau lebih!! abah balik amik makanan untuk ibu… malam ni ibu jaga auni… sian ibu… abah lepak kat luar laa… nanti ngantuk baru abah balik….

Advertisements

Responses

  1. nasib x kemana sinar ultraman..hehe..
    besa la bdk kalau x kena kuning x sah..x byk mesti sikit..semoga auni cepat sembuh ;D


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: